Händelserik Helg

Det har varit en mycket händelserik helg och jag har inte varit hemma mycket, men nu tänkte jag skriva lite vad jag har gjort. Fredagen gick till att först gå på en långpromenad med hundarna, sen åkte jag in till stan och handlade åt mamma och pappa, sen åkte jag till farmor och åt mat. På kvällen tog jag det mest lugnt hemma. 
Lördagen började med att jag mamma och pappa åkte till jönköping, sen åkte jag till brandstorp och spenderade kvällen, jag åkte hem för att senare gå upp tidigt på söndagen och åka till ullared med Tola. Lite spontant sådär. Vi var där prick 8 när det öppnade så det var inte alls speciellt mycket folk och vi var klara redan vid lunch så vi va hemma tidigt också. Senare på kvällen bar det av till Branstorp igen. 
  
Måndagen så hade jag studiedag och först så gick jag och marica ut och gick, sen pluggade jag i några timmar och sen på kvällen så åkte jag upp till stallet, martins pappas hästar och vi red och myste med dom. Första gången på ex antal år på hästryggen och det var helt underbart! 
  
Idag så har vi åter igen varit ute och gått, sen åkte jag hem och har varit ute och sprungit mina intervaller, Lagat mat och tagit det lugnt. Snart ska jag ta tag i pluggandet. för jag har prov imorgon.
 
Allmänt | |
Upp