Tillbaka

Det var ett tag sen jag bloggade nu kan man säga och nu har jag fått tillbaka lite lust för det igen. Mitt liv har varit lite halv kaos kan man säga och jag har förökt att få ording på livet. Det har hänt en ganska tuff, grej för ett tag sedan och man kan väll säga att det sprang ikapp mig. Men nu är jag på banan igen.
Den senaste veckan har bestått av skola mån, tis, och halva ons. Jag hade en galen huvudvärk så gick hem från skolan tidigare, sen så släppte inte den förens på torsdag kväll, så var hemma från skolan då med. Fredagen beståd av jobb, sen åkte jag till Martin och spenderade dagarna där, idag har jag åter igen jobbat. Huvudvärken har väl hela tiden funnits där, och efter att ha sprungit idag så kom den tillbaka lite. Men jag ska försöka ignorera den så gott det går för nu ska jag åter igen ner till Martin. Hoppas ni får ett bra slut på denna veckan och en bra början på nästa. 
  
Min nya grej, nu ska jag komma i lite bättre form.
 
Allmänt | |
Upp